PROMOVARE
” ANALIZA FENOMENULUI DE REZILIENȚĂ ȘCOLARĂ”
Programul de formare profesională implementat prin intermediul Societății Naționale Spiru Haret pentru știință, cultură și educație cu sprijinul Inspectoratelor Scolare Judetene Giurgiu si Botosani este în plină desfășurare. Întâlnirea de la început de an, în județul Giurgiu a avut loc la Scoala Gimnazială nr. 1 din comuna Stoenești din Județul Giurgiu. ProFORM are ca principal obiectiv dezvoltarea competențelor profesionale și transversale ale personalului didactic și managerilor școlari la nivelul județelor implicate.
Afiş întâlnire Şcoala Gimnazială Nr.1, Comuna Stoeneşti, Judeţul Giurgiu
- Sesiune de informare, conştientizare, sensibilizare şi motivare
- Sesiune de mentorat didactic şi coaching cognitiv-comportamental
{gallery}Afise/afis-GIURGIU-16-ianuarie-2019{/gallery}
19 decembrie 2018 - GIURGIU
”INSTRUIREA DIFERENȚIATĂ ȘI PREJUDECĂȚILE ÎN EDUCAȚIE”
Diferențele în procesul instruirii, stereotipurile și prejudecățile ce apar în timpul procesului educațional au fost temele de interes abordate de experții proiectului PROFORM, alături de profesorii Școlii Gimnaziale ”Elina Basarab” din comuna Herăști, județul Giurgiu. Conform opiniilor prezentate de ambele părți diferenţierea instruirii reprezinta o strategie de organizare a corelaţiei şi a comunicări profesor-elev care urmareşte individualizarea deplină a activităţii instructiv-educative. Una din principalele soluții ce a fost supusă atenției celor prezenți este adaptarea demersului didactic la particularităţile psiho-fizice ale fiecărui elev şi la cele ale colectivităţii, pentru a asigura o dezvoltare optimă şi o orientare eficientă a aptitudinilor proprii, în vederea integrării socio-profesionale în cadrul comunităţii.
Afiş întâlnire Şcoala Gimnazială Nr.1 Herăşti, jud. Giurgiu
- Sesiune de informare, conştientizare, sensibilizare şi motivare
- Sesiune de mentorat didactic şi coaching cognitiv-comportamental
{gallery}Afise/19dec2018.4Giurgiu{/gallery}
12 – 13 decembrie 2018 - BOTOȘANI
Se ştie că în didactica „tradiţională” predarea a funcţionat ca scop în sine, fiind centrată pe transmiterea, expunerea și comunicarea cunoştinţelor. Învăţământul modern caută să păstreze un echilibru între munca individuală şi lucrul in grup, să imbine învăţarea individuală cu învăţarea interdependentă, prin cooperare sau colaborare, să asocieze exerciţiul individual exerciţiului interacţiunii cu ceilalţi. Aceste considerente au fost scoase în evidență de experții proiectului PROFORM prezenti la întâlnirea lunară, avută la Școala Gimnazială Tudor Vladimirescu din Comuna Albești și la Insprectoratul Școlar Județean Botoșani.