×

Notificare

Simple Image Gallery Notice: Joomla's /cache folder is not writable. Please correct this folder's permissions, clear your site's cache and retry.

PROMOVARE

Proiectul PROFORM de profesionalizare si formare continua a cadrelor didactice a prilejuit o nouă întâlnire a experților pe diverse activități cu profesorii Școlilor Gimnaziale din Județul Botoșani. Teme de actualitate și de interes au fost dezbătute atât la Școala Gimnazială nr. 1 din comuna Manoleasa, cât și la Școala Gimnazială nr. 2 Tudor Vladimirescu din comuna Albești.

Una dintre temele abordate în cadrul întâlnirii a fost dezvoltarea profesională prin intermediul Programelor Erasmus +. Astfel, prof. Rodica Mighiu – coordinator/partener în cadrul Proiectului PROFORm a prezentat liniile directoare ale Programului ERASMUS + și metodele prin care școlile pot aplica pentru dezvoltarea educației și formării personale și profesionale, dar și pentru stimularea experiențelor de învățare ale oamenilor, în orice etapă a vieții lor.

Afiş întâlnire Şcoala Gimnazială Nr.1, Mileanca, Judetul Botoşani
- Sesiune de informare, conştientizare, sensibilizare şi motivare
{gallery}Afise/afisA2.1-BOTOSANI-martie2019{/gallery}

Afiş întâlnire Şcoala Gimnazială Nr.1, Strada Principală, Comuna Mihălăşeni, Judetul Botoşani
- Seminar de schimb de bune practici
{gallery}Afise/afisA3.1-BOTOSANI-martie2019{/gallery}

Afiş întâlnire Şcoala Gimnazială Nr.1, Strada Principală, Comuna Mihălăşeni, Judetul Botoşani
- Seminar de schimb de bune practici
{gallery}Afise/afisA3.2-BOTOSANI-martie2019{/gallery}

 Comuna Izvoarele,  Judeţul Giurgiu

”EDUCAȚIA INTERCULTURALĂ ÎN ȘCOLILE INCLUZIVE”

Experții proiectului PROFORM, prezenți la activitățile organizate la Scoala Gimnazială nr. 1 din Comuna Izvoarele din județul Giurgiu, au apreciat în cadrul întâlnirii faptul că fenomenul educaţional este unul social de dezvoltare, formare și de construire a fiinţei umane. Totodată, acesta se poate realiza numai prin  comunicare şi exerciţiu, prin modelarea comportamentului elevului şi prin integrarea în activitatea şi în relaţiile sociale.

Una dintre temele abordate de prof. Virginia Rențea a făcut referire la educația interculturală care presupune promovarea unor politici şcolare care să permită egalizarea şanselor şi a unor strategii de valorificare a diferenţelor culturale pentru a le transforma în resurse pedagogice. În opinia sa, responsabil de aceste demersuri este, în cadrul educaţional instituţionalizat,  managerul grupei sau al clasei, respectiv cadrul didactic.