×

Notificare

Simple Image Gallery Notice: Joomla's /cache folder is not writable. Please correct this folder's permissions, clear your site's cache and retry.

PROMOVARE

”ÎNVĂȚAREA CENTRATĂ PE ELEV”

Învățarea centrată pe elev oferă acestora o mai mare autonomie şi un control sporit cu privire la disciplinele de studiu, la metodele de învăţare şi la ritmul de studiu, sunt de părere experții proiectului PROFORM, prezenți la întâlnirea lunară cu profesorii din școlile botoșănene. În această lună, activitățile specifice proiectului s-au desfășurat în Școala Gimnayială nr. 1 din comuna Albești și Școala Gimnazială din orașul Ștefănești. Referitor la această perspectivă a tipului de învățare, experții PROFORM cred că, aceasta subliniază caracteristicile fundamentale ale învăţării centrate pe elev, promovând ideea că elevilor trebuie să li se ofere un control sporit asupra învăţării prin asumarea responsabilităţii cu privire la: ceea ce se învaţă, modul cum se învaţă şi de ce, momentul când se învaţă.

Afiş întâlnire Liceul Tehnologic Nr.1, Comuna Comana, Judeţul Giurgiu
- Sesiune de schimb de bune practici

{gallery}Afise/afisA3.2GIURGIU_24mai2019{/gallery}

Afiş întâlnire Liceul Tehnologic Nr.1, Comuna Comana, Judeţul Giurgiu
- Sesiune de mentorat și coaching cognitiv

{gallery}Afise/afisA3.1GIURGIU_22mai2019{/gallery}

Afiş întâlnire Liceul Tehnologic Nr.1, Comuna Comana, Judeţul Giurgiu
- Sesiune de informare, conștientizare, sensibilizare și motivare

{gallery}Afise/afisA2.1GIURGIU_22mai2019{/gallery}

”CADRELE DIDACTICE – MANAGERI DE CLASĂ”

În zilele de astăzi, în şcolile de masă s-a ajuns în punctul în care managementul clasei şi controlul efectiv asupra disciplinei nu au fost niciodată mai importante, inclusiv cu referire la tehnicile analizei comportamentale aplicate. Este una dintre temele abordate în cadrul întâlnirii experților Proiectului Proform de Profesionalizare continuă și cadrele didactice de la Liceul Tehnologic din comuna Comana, județul Giurgiu. Fără metode de prevenire proacti­ve, control şi management de clasă, procesul de învăţare nu mai poa­te fi eficient. De asemenea, nu este suprinzător faptul că profesorii alocă un timp considerabil pentru a scădea comportamentele inadec­vate ale elevilor. Aşadar, apare nevoia de a pregăti cadrele didactice să devină buni manageri de clasă pentru ca procesul de învăţare al elevilor să poată avea loc într-un mediu sigur şi structurat.