×

Notificare

Simple Image Gallery Notice: Joomla's /cache folder is not writable. Please correct this folder's permissions, clear your site's cache and retry.

PROMOVARE

”VÂRSTELE ȘCOLARIZĂRII ȘI MANAGEMENTUL ACTIVITĂȚII DIDACTICE”

Teme de interes au fost abordate de către experții proiectului PROFORM și profesorii Scolii Gimnaziale nr. 1 din comuna Găiseni din județul Giurgiu. Vârtele școlarizării și problemele cu care se confruntă copii, înainte de a urma cursurile unei școli. Astfel, specialiștii în educație dar și psihologii urmează niște etape clare privind evaluarea copilului preșcolar ce urmează a fi înrolat în ciclul primar Ce anume contează, în evaluarea psihosomatică? La această întrebare a răspuns expertul pe probleme de mentorat și coaching, lect. Univ. dr. Simona Marica:

Ne intersează dacă copilul are prerechizitele necesare unui parcurs școlar, deci dacă e pregătit pentru școlaritate. Contează partea socioafectivă, comportamentul cognitiv, compartamentul verbal, dar și cel motric. Noi avem 20 de itemi, deci 20 de întrebări. Dacă cel mic a răspuns la 15 întrebări, atunci a trecut testul. Dacă are mai puțini itemi rezolvați de 15, îi recomandăm să mai rămână puțin la grădniță. Evaluarea psihosomatică ne asigură să îi depistăm pe cei care sigur vor avea probleme de adaptare la școală. Nu putem prezice performanța lor școlară, dar putem anticipa capacitatea de adaptare la mediul școlar.”

Afiş întâlnire Şcoala Gimnazială Nr.1, Strada Principală, Nr. 58, Comuna Găiseni
- Sesiune de schimb de bune practici

{gallery}Afise/afisA3.2GIURGIU_22iulie2019{/gallery}

Afiş întâlnire Şcoala Gimnazială Nr.1, Strada Principală, Nr. 58, Comuna Găiseni
- Sesiune de mentorat și coaching cognitiv

{gallery}Afise/afisA3.1GIURGIU_22iulie2019{/gallery}

Afiş întâlnire Şcoala Gimnazială Nr.1, Strada Principală, Nr. 58, Comuna Găiseni
- Sesiune de informare, conștientizare, sensibilizare și motivare

{gallery}Afise/afisA2.1GIURGIU_22iulie2019{/gallery}

”DEZVOLTAREA PERSONALĂ ȘI AUTOCUNOAȘTEREA”

Vârsta micii şcolarităţi, respectiv 6/7ani – 10/11 ani, este considerată de unii autori ca a treia copilărie. Dezvoltarea personală a şcolarului mic vizează dezvoltarea fizică generală, dezvoltarea cognitivă, dezvoltarea limbajului, dezvoltarea psihosocială, perspective asupra cărora curricula şcolară focalizează influenţe complexe, menite să le formeze copiilor capacităţi şi strategii de învăţare (adaptarea şcolară şi de învăţare), proces ce facilitează achiziţii primordiale, care facilitează şi reprezintă principalele instrumente de învăţare ulterioară. Acestea au fost temele tratate în cadrul întâlnirilor proiectului PROFORM din județul Botoșani. profesorii, de la Liceul ” Demonstene Botez” din comuna Trușești dar și de la alte școli gimnaziale din județ, alături de experții PROFORM au dezbătut timp de două zile, în cadrul activitățilot propuse, problemele pe care le ridică sistemul educațional actual și implicațiile asupra elevilor dar și a părinților.