×

Notificare

Simple Image Gallery Notice: Joomla's /cache folder is not writable. Please correct this folder's permissions, clear your site's cache and retry.

PROMOVARE

Afiş întâlnire Şcoala Gimnazială Nr.1, Strada Principală, Comuna Mihîlăseni, Jud. Botoşani
- Sesiune de mentorat și coaching cognitiv

{gallery}Afise/afisA3.1BOTOSANI_11iunie2019{/gallery}

Afiş întâlnire Şcoala Gimnazială Nr.1, Strada Principală, Comuna Herăsti
- Sesiune de informare, conștientizare, sensibilizare și motivare

{gallery}Afise/afisA2.1GIURGIU_19iunie2019{/gallery}

Afiş întâlnire Şcoala Gimnazială Nr.1, Strada Principală, Comuna Mihîlăseni, Jud. Botoşani
- Sesiune de informare, conștientizare, sensibilizare și motivare

{gallery}Afise/afisA2.1BOTOSANI_11iunie2019{/gallery}

”CADRELE DIDACTICE – MANAGERI DE CLASĂ”

În zilele de astăzi, în şcolile de masă s-a ajuns în punctul în care managementul clasei şi controlul efectiv asupra disciplinei nu au fost niciodată mai importante, inclusiv cu referire la tehnicile analizei comportamentale aplicate. Este una dintre temele abordate în cadrul întâlnirii experților Proiectului Proform de Profesionalizare continuă și cadrele didactice de la Liceul Tehnologic din comuna Comana, județul Giurgiu. Fără metode de prevenire proacti­ve, control şi management de clasă, procesul de învăţare nu mai poa­te fi eficient. De asemenea, nu este suprinzător faptul că profesorii alocă un timp considerabil pentru a scădea comportamentele inadec­vate ale elevilor. Aşadar, apare nevoia de a pregăti cadrele didactice să devină buni manageri de clasă pentru ca procesul de învăţare al elevilor să poată avea loc într-un mediu sigur şi structurat.

 

”ÎNVĂȚAREA CENTRATĂ PE ELEV”

În zilele de astăzi, în şcolile de masă s-a ajuns în punctul în care managementul clasei şi controlul efectiv asupra disciplinei nu au fost niciodată mai importante, inclusiv cu referire la tehnicile analizei comportamentale aplicate. Este una dintre temele abordate Fără metode de prevenire proacti­ve, control şi management de clasă, procesul de învăţare nu mai poa­te fi eficient. De asemenea, nu este suprinzător faptul că profesorii alocă un timp considerabil pentru a scădea comportamentele inadec­vate ale elevilor. Aşadar, apare nevoia de a pregăti cadrele didactice să devină buni manageri de clasă pentru ca procesul de învăţare al elevilor să poată avea loc într-un mediu sigur şi structurat.