Codul proiectului: POCU/73/6/6/108182

Titlul proiectului: „ProForm - PROfesionalizarea cadrelor didactice prin FORMare continuă”

2 alb2 alb1 negru     Beneficiar  /        Partener 1/         Partener 2: Asociaţia Societatea Naţională Spiru Haret pentru Educaţie, Ştiinţă şi Cultură

Numele și prenumele expertului: Albeanu Grigore

Poziția în cadrul proiectului: Expert programe formare profesională

Nr. și tipul contractului 229/01.05.2018/ CIM

Categorie expert: Expert termen lung

            Modele ale inteligenței computaționale

Se supune discuției identificarea de resurse online, inclusiv resurse educaționale deschise care pot fi utilizate, la clasă, cu ocazia predării anumitor concept de mecanisme computationale specific inteligentei artificiale.

1.       Se identifică resurse privind modelare fuzzy.

2.       Se identifică materiale multimedia care pot fi utilizate în discuțiile despre modelarea si rationamentul fuzzy

3.       Se identifică resurse privind modelarea genetica și utilizarea acestor modele în practică, in special ]n obtinerea unor configuratii optime

4.       Se identifică teme specifice rezolvarii problemelor prin metode inspirate din biologie.

Se pornește de la următoarea listă de resurse, propusă spre examinare și extindere.

 

1.       https://www.youtube.com/watch?v=rln_kZbYaWc

2.       https://www.youtube.com/watch?v=gmjMlMJBESA

3.       https://www.youtube.com/watch?v=RnS1tnnHfAI

4.       https://www.youtube.com/watch?v=8UQghVz8N9A

5.       https://www.youtube.com/watch?v=vjp1Kxpxq_4

6.       https://www.youtube.com/watch?v=1i8muvzZkPw

7.       https://www.youtube.com/watch?v=L--IxUH4fac

8.       https://www.youtube.com/watch?v=Lo7k9-tP6Fc

9.       https://www.youtube.com/watch?v=uwz8JzrEwWY

10.   https://www.youtube.com/watch?v=FKbarpAlBkw

11.   https://www.youtube.com/watch?v=jBz9BUCMPB4

12.   https://www.youtube.com/watch?v=qfeymoF8pb4

13.   https://www.youtube.com/watch?v=EJKdmEbGre8

Participanții, în funcție de nivelul școlar la care predau își adaptează tematica la subiecte care pot fi tratate cu clasa. Se recomandă utilizarea unui laborator informatic și exersarea a cel puțin două exemple de utilizare a mecanismelor de calcul specific inteligenței artificiale. Subiectul fiind atractiv, elevii vor utiliza timpul pentru învățare, explorare și experimente cu noi concept.